PEMBAYARAN MAKLUMAT:


14) Apakah sistem pembayaran / pemproses yang anda gunakan dan di mana untuk saya mendaftar?
Kami menawarkan 5 pemproses pembayaran: Payza, Egopay, SolidTrustPay, Liberty Reserve dan Perfect Money. Hanya klik pada pautan yang disediakan untuk mendaftar dengan setiap satu.

Nota: Keuntungan Mengklik TIDAK menggunakan PayPal


15) Adakah saya perlu membuka akaun Pembayaran Pemproses sebelum saya menyertai Keuntungan Mengklik dan berapa banyak saya perlu membiayai mereka?
Anda sebenarnya boleh menyertai PC tanpa mempunyai Pemproses Pembayaran. Anda boleh mula menggunakan ia sebelum mereka disahkan. Walau bagaimanapun, anda perlu mendapatkan akaun Pemproses Bayaran anda disahkan secepat mungkin supaya anda boleh meningkatkan had pengeluaran anda. Sebaik sahaja anda membuka akaun, anda mungkin mahu untuk membiayai ia dengan sekurang-kurangnya $ 20 - $ 30 untuk menampung bayaran yang dikenakan oleh pemproses.

Anda boleh menggunakan kad kredit dengan Payza, Egopay dan SolidTrustPay. Liberty Reserve dan Perfect Money memerlukan penukar mata wang tempatan untuk pembiayaan akaun.

Setiap Pemproses Pembayaran akan menawarkan sedikit berbeza Arahan dan pilihan berdasarkan program mereka dan sebahagian besarnya di mana anda tinggal. Ia adalah sangat penting untuk mengetahui keperluan tertentu sebagaimana ia terpakai kepada anda. Anda boleh melakukan ini dengan mengklik pada Pemproses Pembayaran anda dipilih (s) pautan di atas dan mengikut arahan anda mencari di sana.

Sila kemukakan Tiket Meja Bantuan jika anda mempunyai sebarang masalah pembiayaan akaun anda.


16) Adakah saya perlu menjadi ahli Keuntungan Mengklik untuk membeli Pengiklanan?
Tidak, tetapi anda boleh membeli trafik dengan mengklik di sini.

Tetapi keahlian mempunyai keistimewaan, seperti pendapatan tunai anda boleh gunakan untuk membeli lebih Pakej atau menarik balik untuk digunakan sebagai anda mahu! Mengapa tidak mendapat dibayar untuk mengiklan?


17) Berapakah kos untuk menyertai Keuntungan Mengklik dan untuk menaik taraf keahlian saya?
Menyertai PC adalah PERCUMA!

Sebagai ahli percuma, anda boleh membeli Pakej Pengiklanan menyediakan anda dengan 1000 pertunjukan pengiklanan serta dapatkan komisen.

Setiap Pakej Pengiklanan menjual pada kos sebanyak $ 10. Di samping manfaat yang jelas yang diterima daripada menyediakan laman web anda (s) dengan pengiklanan berkuasa - anda juga akan menikmati pendapatan pada setiap pakej untuk biasanya minimum daripada 81 hari. Pendapatan akan berbeza berdasarkan pelbagai faktor yang membantu dalam memastikan kesihatan anda pendapatan dan jangka hayat berterusan program Keuntungan Mengklik pengiklanan.

Walau bagaimanapun, ia adalah perlu untuk menjadi Tahap dinaik taraf 1 ahli untuk menikmati manfaat sepenuhnya iaitu pendapatan yang Keuntungan Mengklik tawaran.

Aras 1 keahlian menyediakan akses untuk Tahap 1 Latihan Kejayaan produk serta membolehkan anda untuk menerima Panel PC percuma (s) yang menyediakan $ 60 rebat sebaik sahaja selesai.

Kos keahlian Aras 1 adalah $ 10 setiap bulan. Yuran menaik taraf pertama boleh dibayar sebelum tamat Pakej Pengiklanan pertama anda (biasanya 81 hari).


18) Apakah bayaran balik dasar PC?
Semua jualan dan pembayaran adalah muktamad. PC tidak menawarkan sebarang pembayaran balik yuran menaik taraf, serta apa-apa dana yang anda dimasukkan ke dalam pengiklanan atau akaun panel PC.


19) Bagaimana saya tahu apabila tiba masanya untuk membayar yuran pembaharuan saya?
PC menghantar peringatan (beberapa, jika perlu) kepada ahli-ahli untuk memperbaharui, bermula 14 hari sebelum pembayaran untuk pembaharuan menjadi disebabkan. Apabila ahli log masuk ke dalam akaun mereka, mereka melihat satu peringatan bahawa mereka perlu untuk memperbaharui.

Nota: Hanya Tahap PC 2 dan 3 adalah komisen, dan akan ditambah secara automatik ke akaun anda. Juga, untuk menerima bayaran pembaharuan dari downline mereka, ahli-ahli perlu membayar yuran pembaharuan mereka sendiri apabila ia adalah disebabkan. Ini menyediakan insentif tambahan bagi ahli-ahli untuk bersaing dengan bayaran pembaharuan mereka.


20) Bagaimana tentang pengeluaran?
Anda boleh mengeluarkan minimum sebanyak $ 20 dengan mengklik pada "Pengeluaran" di sebelah Pemproses Pembayaran anda di kawasan "Wallet" anda.

Apabila anda membiayai Akaun PC anda - wang itu mesti digunakan untuk membeli Panel Pengiklanan atau PC. Jika anda membiayai akaun anda dan kemudian cuba untuk segera mengeluarkan dana, pengeluaran anda mungkin akan disekat. Jika anda juga cuba untuk menarik balik dana PIF $ 10 tanpa membeli Pakej, pengeluaran anda mungkin akan disekat.

Sekiranya anda mengemukakan permintaan pengeluaran dan menerima e-mel tentang "MASALAH KESELAMATAN POTENSI," maka anda mesti membalas emel tersebut seperti yang diminta.