KEUNTUNGAN MENGKLIK TAHAP 2 DAN TAHAP 3 MAKLUMAT:


58) Kenapa Mengklik Keuntungan Tahap 2 & Tahap PC 3 ditambah dan mengapa saya perlu menaik taraf?
Sebelum kedua-dua peningkatan, aspek paling lemah PC adalah bahawa ia tidak menguntungkan cukup untuk pemasar utama. Pengenalan kedua-dua tahap tambahan mengubah permainan. Ambil lihat pada struktur komisen Mengklik Keuntungan:

PC0 - Produk: japan Kos Otak Anda: Percuma
PC1 - Produk: Kejayaan Besar Breakthrough Kos: $ 10 setiap bulan, bukan komisen.
PC2 - Produk: Trik Kejayaan Killer 1-7 Kos: $ 57 setiap tiga bulan dan membayar komisen $ 28,50 per jualan.
PC3 - Produk: Trik Kejayaan Killer 8 -? Kos: $ 117 setiap tiga bulan dan membayar komisen $ 58,50 per jualan.
Anda menerima komisen setiap kali salah peningkatan rujukan anda atau memperbaharui PC2 atau PC3. Pendapatan ini akan dikreditkan secara automatik ke akaun Panel PC anda.


59) Saya faham bahawa jika saya tidak menaik taraf ke Tahap PC 2, orang dalam downline saya boleh "melonjak" ke atas saya. Bagaimanakah ini berfungsi?
Jika, contohnya, "Joe" Level 1 di bawah anda - dan Joe peningkatan ke Tahap PC 2, sistem akan melihat anda sebagai perujuk untuk melihat jika anda telah dinaik taraf ke Aras 2. Jika anda tidak dinaik taraf ke Aras 2 - sistem akan meletakkan menaik taraf Joe bawah orang yang pertama ia melihat di atas kamu yang tidak menaik taraf ke Aras 2.

Ini dikenali sebagai "leapfrogging" sejak menaik taraf Joe melompat hak ke atas kamu.


60) Jika saya mempunyai satu tiada dalam downline saya, mengapa saya perlu menaik taraf ke Tahap PC 2 atau PC Aras 3?
Ia adalah idea yang baik untuk menunggu sehingga anda mempunyai satu atau dua orang di downline anda sebelum anda menaik taraf kepada PC2 dan PC3. Walau bagaimanapun, menyedari bahawa ahli-ahli baru dengan segera boleh menaik taraf kepada PC2 (dan walaupun PC3), melonjakkan atas anda, menyebabkan anda kehilangan komisen.

PC dan PC1 boleh dianggap sebagai terutamanya "downline builder kegunaan umum." Pada tahap ini, anda boleh mempromosikan produk-produk lain, perkhidmatan, dan program-program untuk downline anda. Cara terbaik untuk memaksimumkan pendapatan anda dalam program ini adalah untuk membeli Panel Pengiklanan dan PC, merujuk ahli baru ke dalam program ini, dan membantu mereka memahami nilai menaik taraf ke Tahap 2 dan 3.

Dalam tambahan kepada faedah yang anda mendapat manfaat daripada produk kejayaan yang ditawarkan pada tahap ini, anda boleh mendapat banyak dalam komisen rujukan. Ia adalah menang-menang!