Maklumat Am

Bagaimana Saya Menjana Pendapatan Melalui Profit Clicking?
Terdapat 5 cara untuk membuat wang dalam Profit Clicking.

a) Program Pakej Pengiklanan
Apabila anda membeli Pakej Pengiklanan anda membeli pakej Trafik pertukaran yang menyediakan anda dengan 1000 pertunjukan pengiklanan.

Setiap Pakej Pengiklanan menjual pada kos sebanyak $ 10. Di samping manfaat yang jelas yang diterima daripada menyediakan laman web anda (s) dengan pengiklanan berkuasa - anda juga akan menikmati pendapatan pada setiap pakej untuk biasanya minimum daripada 81 hari. Pendapatan akan berbeza berdasarkan pelbagai faktor yang membantu dalam memastikan kesihatan anda pendapatan dan jangka hayat berterusan program Keuntungan Mengklik pengiklanan.

b) Program Panel PC
Program Panel PC adalah Exchange Trafik Elite Program yang memaksimumkan pendapatan Mengklik Keuntungan anda dan menawarkan cara ubah manfaat melalui perolehan tambahan $ 60 setiap Panel PC dimuktamadkan.

Anda boleh membeli Panel PC untuk $ 20 dan merujuk orang lain yang melakukan perkara yang sama. Setiap rujukan membantu anda memuktamadkan salah Panel PC anda dengan membeli Pakej Pengiklanan mereka sendiri membenarkan anda untuk menikmati rebat $ 60.

Setiap pakej 1 dan 3 (3 adalah parameter pembolehubah tertakluk kepada perubahan) pengiklanan yang dimiliki oleh salah satu rujukan anda digunakan untuk membantu anda memuktamadkan salah Panel PC anda sendiri.

Anda boleh menggunakan akaun Pakej Pengiklanan anda untuk "makanan" akaun Panel PC anda kerana 50% daripada Panel PC percuma anda terima dari Pakej Iklan matang akan membantu ke arah memuktamadkan Panel PC yang sedia ada anda sendiri.

Pakej Pengiklanan yang lebih anda telah matang, Panel PC yang lebih bebas yang anda terima dalam menghidupkan lagi akan pergi untuk membantu pemuktamadan Panel PC anda yang sedia ada sekali gus mempercepatkan proses meningkatkan pendapatan anda!

Berbuat apa-apa.

Dengan tidak merujuk sesiapa atau oleh tidak mempunyai Pakej Pengiklanan matang, proses memuktamadkan Panel PC anda akan mengambil masa yang lama (beberapa bulan sehingga 1 tahun). Berapa cepat anda mendapat rebat anda $ 60 bergantung sangat kepada apakah tindakan yang anda memutuskan untuk mengambil.

Mempercepatkan menerima $ 60 rebat pada Panel PC dimuktamadkan dengan membeli Pemecut yang disediakan untuk anda.

Ini adalah kaedah yang pantas untuk menikmati $ 60 rebat. Dalam usaha untuk mengambil kesempatan daripada ini bagaimanapun - ia adalah perlu bahawa anda menjadi perujuk aktif.

Pendapatan PC Program Panel anda dipertingkatkan lagi oleh penyertaan anda dalam Program Pakej Pengiklanan.

Di samping untuk Pakej Pengiklanan setiap 4 anda sendiri yang telah matang, anda akan menerima satu PC Panel percuma. Panel PC percuma anda juga menyediakan anda dengan rebat $ 60 apabila ia dimuktamadkan.

Panel PC percuma bonus adalah cara kami untuk mengatakan terima kasih untuk menyokong program Mengklik Pengiklanan Keuntungan.
c) Pakej Program Rujukan Iklan
Anda juga boleh mendapatkan ketara dengan memperkenalkan orang lain untuk faedah pengiklanan dalam talian dengan menggunakan kaedah Keuntungan Mengklik.

Apabila anda berkongsi link anda dan memperkenalkan rujukan, anda boleh mendapat komisen 10% pada Level 1 dan komisen 5% pada Aras 2 untuk pembelian Pakej Pengiklanan mereka.

d) PC Kebaikan Panel Rujukan
Selain itu, dengan mempromosikan link anda dan mendapatkan rujukan yang anda peroleh apabila rujukan anda menikmati rebat $ 60 mereka dari Panel PC dimuktamadkan mereka.

Bagi setiap rebat $ 60 rujukan anda menerima - anda akan mendapat komisen sebanyak $ 5 dari Aras 1 dan $ 2.50 dari Aras 2.

e) Keuntungan Mengklik Naik Taraf Keahlian
PC menjual Pakej Pengiklanan, Panel PC dan Pakej Latihan Kejayaan kepada ahli-ahli.

Keahlian PC mempunyai empat bahagian utama, setiap peringkat keahlian mempunyai produk sendiri:

PC0: Produk: Upgrade Your Brain - Kos: Percuma
PC1: Produk: The Big Success Breakthrough - Kos: $ 10 setiap bulan, Bilik Bebas-Komisen
PC2: Produk: Killer Success Tricks 1-7 - Kos: $ 57 setiap tiga bulan - Membayar komisen $ 28,50 per jualan
PC3: Produk:Killer Success Tricks 8-?  - Kos: $ 117 setiap tiga bulan - Membayar komisen $ 58,50 per jualan

Anda menerima komisen setiap kali salah peningkatan rujukan anda atau memperbaharui. Pendapatan ini akan dikreditkan secara automatik ke akaun Panel PC anda.

Dalam usaha untuk menerima komisen keahlian, anda sendiri mesti dinaik taraf ke Aras 2 atau Aras 3 (lihat Tahap Keuntungan Mengklik 2 dan Aras 3 Maklumat untuk maklumat pada "leapfrogging")

BONUS!

Dari Persidangan chat room harian kami dan sesi latihan hidup, soalan lazim Tutorial dan meluas, PC menyediakan anda dengan segala-galanya hampir anda perlu untuk menjadi pembuat wang online yang berjaya.

Adakah mengambil sedikit masa untuk mengkaji semula kita "MEMBINA PERNIAGAAN SAYA" dan "PUSAT LATIHAN" tab pada Papan Pemuka anda untuk mengetahui banyak faktor yang menetapkan Keuntungan Mengklik setakat atas program-program lain yang membuat wang.


2) Apakah produk yang Mengklik Keuntungan menawarkan kepada ahli-ahli?
PC menjual Pakej Pengiklanan - Panel PC dan Pakej Latihan Kejayaan kepada ahli-ahli. PC sendiri mempunyai empat bahagian utama, setiap dengan produk:

PC0 (percuma) - Produk: Upgrade Your Brain..
PC1 - Produk: The Big Success Breakthrough.
PC2 - Produk: Killer Success Tricks # 1 - # 7.
PC3 - Produk: Killer # 8 - #?
Keupayaan anda untuk berjaya bukan sahaja monetarily tetapi dalam setiap aspek kehidupan anda hampir boleh mencatatkan kadar sejauh mana anda belajar dan melaksanakan produk yang disediakan dalam program ini. Produk-produk ini berubah-ubah kehidupan akan disediakan di laman web ini tidak lama lagi, jadi mencari untuk mereka!

3) Apakah begitu istimewa mengenai PC yang menjadikan ia berbeza daripada program membuat wang lain dan saya akan mempunyai untuk merekrut ahli-ahli untuk mendapatkan wang?
Kejayaan terbesar adalah program Pengiklanan Pakej. Tiada program lain yang kita tahu membuat ia begitu mudah bagi anda untuk membuat wang.

Kejayaan besar yang kedua ialah Program Panel PC yang berkuasa dan yang ketiga ialah bahawa anda tidak perlu rujukan atau bawah garis untuk membuat wang.

Kuasa sebenar Keuntungan Mengklik bagaimanapun terletak dalam kuasa sinergi kombinasi faktor-faktor yang meletakkan PC dalam kelas tersendiri untuk menyediakan kesederhanaan dan berimpak tinggi pendapatan kuasa untuk 98 Percenters.

4) Di manakah saya boleh mencari rujukan yang mendaftar di bawah saya?
Untuk melihat Tahap anda 1 rujukan dan aktiviti-aktiviti mereka, LOGIN ke akaun anda. Sekali pada papan pemuka - mencari tab RUJUKAN SAYA dalam menu tangan kiri dan klik.

Rujukan anda akan dipaparkan pada halaman untuk anda.

Apa Yang Membuat Profit Clicking Jadi Kebanggaan Anda?

  • Kami adalah trafik utama ranking pertukaran sistem di web. 
  • Menduduki tempat dalam top 1% daripada semua laman web di seluruh dunia kita mempunyai kuasa kuda untuk menjana trafik yang ketara.
  • Ditubuhkan pada tahun 2004, kita mempunyai sumber pengalaman, sejarah dan kewangan untuk pergi jauh! 
  • Kami mempunyai berjuta-juta ahli dan kami terus berkembang!
  • Dengan pasukan undang-undang kami yang terkenal dunia, Mengklik Keuntungan adalah undang-undang bunyi dan paten dilindungi.
  • Kami menawarkan penyelesaian untuk 98% yang tidak pernah mampu untuk berjaya di Internet.
  • Kami amat yakin bahawa sistem kami akan bekerja untuk anda - kita membayar anda untuk memulakan pendapatan dengan kami!
  • Direka khusus bagi majoriti, klik Keuntungan tidak memerlukan mana-mana penaja untuk MENANG! 
  • Formula matematik kami adalah selama-lamanya mampan, disokong oleh eksklusif kami Juta Dolar Cabaran! 
  • Sesuatu yang baik sentiasa berlaku apabila anda log masuk ke pejabat belakang anda.
  • Adakah anda dalam talian baru? Baru untuk menggunakan komputer? Mengklik Keuntungan direka untuk anda! Palam dan sistem bermain memerlukan komputer pengalaman yang sangat sedikit.
  • Trafik pertukaran sistem yang unik kami memastikan bahawa jenama anda diperkaya dengan trafik yang tepat yang diperlukan untuk kekal cergas di web tepu.
  • Mengklik Keuntungan diasaskan kepada prinsip bahawa IBO kami adalah 'keluarga' yang mendorong kejayaan. Berdasarkan ini, kami percaya bahawa setiap IBO layak pengalaman 'sentuhan peribadi'. Kami berada di sana untuk anda sepanjang masa. Bilik persidangan kami 24/7 hidup adalah bukti komitmen kami kepada janji ini.